A podcastok berobbantak a marketing és kommunikációs tartalmak sorába az elmúlt években. A felhasználó persze elsősorban azokkal a közéleti podcastokkal találkozik lépten-nyomon, amelyek jellemzően influenszer-tartalomként működnek, és inkább a napi politikai, társadalmi és kulturális eseményeket dolgozzák fel.
Miközben manapság a vállalkozások számára is elengedhetetlen eszköz saját márkájuk, értékesítési és edukációs céljaik eléréséhez, sőt, a belső vállalati podcastok is megjelentek.
Csak a példa kedvéért, egy havonta megjelenő podctastből akár egy havi mennyiségű közösségi médiatartalmat lehet „kinyerni”. Ráadásul megrendelés és formátum esetén én úgy gyártom a podcastokat, hogy előzetesen megnézem, milyen kulcsszavakra keres rá a célcsoport, azaz egyáltalán mi az, ami érdekli őket a témával kapcsolatban. Majd a gyártás végén egy SEO-zott szöveges kivonatot is elkészítek.

Az üzleti podcastokról itt írtam részletesen a LinkedIn-oldalamon.

Négy típusú podcastot is gyártok.

(Kattints a képekre, és tudj meg többet ezekről a szolgáltatásaimról!)

Referenciák podcast-beszélgetéseimből